فرایند بیمه به سمت رضایتمندی سوق پیدا کند

پایگاه خبری DA1news: معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک کشاورزی نهضت تعامل و گفتگو با کشاورزان را مقدمه اعتماد آفرینی و ترویج فرهنگ بیمه دانست و بر جلب رضایتمندی کشاورزان تاکید کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جلسه هم اندیشی سالیانه مدیران صندوق بیمه کشاورزی و بانک کشاورزی با حضور اکبر فتحی معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی، محمد ابراهیم حسن نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، وهب متقی نیا مدیرعامل بانک کشاورزی و علیرضا آل امین قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این جلسه، الله داد محمدی مفرد معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب بانک کشاورزی اظهار کرد: باید فرایند بیمه را به سمت رضایتمندی ببریم.

وی افزود: بیمه کشاورزی در دنیا هم مبحث منعطفی است و به امنیت غذایی کشور گره خورده است لذا نمی‌توان به آن با نگاه سلبی نگاه کرد.

محمدی مفرد با بیان اینکه حمایت از کشاورزی و ارتقاء معیشت کشاورز از اهداف بیمه کشاورزی است، گفت: بیمه پیوند دهنده بخش خصوصی و بخش دولتی است و تسهیلگری امور کشاورزان از اهداف اصلی بیمه کشاورزی است و باید غرامت در زمان کوتاه پرداخت شود تا نارضایتی و عدم اطمینان در کشاورز و دامدار کاهش یابد.

وی ادامه داد: باید نهضت مذاکره با کشاورزان و تعامل با آنها را جدی بگیریم؛ بانک و بیمه باید ضریب نفوذ خود را در بین کشاورزان افزایش دهند و به هدف هر کشاورزی یک حساب در بانک کشاورزی برسیم.

محمدی مفرد با بیان اینکه منتظر مراجعه کشاورزان به دفاتر بیمه و بانک کشاورزی نباشید، گفت: باید از ظرفیت دفاتر بیمه‌ برای بازاریابی برای بانک استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم زنجیره‌های تولید را شناسایی کنیم باید زنجیره‌های کشاورزی را وارد پلتفرم پالیز کنیم و حلقه‌های مختلف از تولید تا مصرف را در سراسر کشور وارد شبکه کنیم که در حال حاضر بر روی مرغ این کار در حال انجام است.